Médias
Les médias écrivent sur SerwerSMS.pl, ce qui est la preuve de l'immense popularité de la plate-forme.
Découvrez comment vous pouvez utiliser notre solution dans votre entreprise et ce que les médias ont écrit sur nous.
Les médias écrivent sur SerwerSMS.pl, ce qui est la preuve de l'immense popularité de la plate-forme.
Découvrez comment vous pouvez utiliser notre solution dans votre entreprise et ce que les médias ont écrit sur nous.
Telefony z banków, od operatorów komórkowych, e-maile i SMS-y z ofertami i promocjami. Zastanawiasz się kiedy zamówiłeś newsletter od firmy X albo podałeś numer telefonu firmie Y. Jeśli jesteś już zmęczony licznie spływającymi do Ciebie informacjami handlowymi lub po prostu ich nie zamawiałeś, możesz z nich zrezygnować. Jednym ze sposobów jest wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Do kogo należy zwrócić się z taką prośbą i jakie informacje możesz uzyskać od administratorów danych?
Historia krótkich wiadomości tekstowych sięga początków telefonii komórkowej. Okazuje się jednak, że smsy właściwie nie tracą na popularności. Doceniają je nie tylko posiadacze zwykłych telefonów, ale również najbardziej zaawansowani użytkownicy smartfonów. Co przesądza o ich atrakcyjności? Z jakich komunikatorów mobilnych korzystają Polacy? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.
Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania Komunikacja SMS w Polsce. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.
Short Message Service, czyli po prostu SMS. Początkowo wykorzystywany przez operatorów do informowania o awariach, promocjach czy wiadomościach pozostawianych na poczcie głosowej. Przez lata jeden z najczęściej wybieranych sposobów na kontakt z bliskimi. Dziś obchodzi 23. urodziny. Znamy go jak własną kieszeń, ale czy na pewno? Sprawdź, jak na przestrzeni dwóch dekad zmieniły się SMS-y.
Polacy nadal lubią SMS-y. Jak wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce”, przygotowanego przez platformę SerwerSMS.pl, aż 65 proc. Polaków codziennie korzysta z tej formy komunikacji. Co ważne, jesteśmy otwarci na otrzymywanie krótkich wiadomosci tekstowych zarówno od instytucji publicznych, jak i ulubionych marek.
Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania "Komunikacja SMS w Polsce 2014". Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością poszerzy to zakres wiedzy pozyskanej w badaniu i dostarczy wartościowego materiału do analizy dla ekspertów.
Za popularność krótkich wiadomości tekstowych w znacznej mierze odpowiedzialne są kobiety - z raportu "Komunikacja SMS w Polsce" wynika, że 2/3 z nich wysyła smsy każdego dnia, a 16 procent robi to kilka razy w tygodniu. Takie statystyki właściwie nie powinny dziwić - już od lat mówi się, że to właśnie panie, a nie panowie, wykazują znacznie większą aktywność w wykorzystywaniu komunikacji sms. Zainteresowanie płci pięknej smsami działa również w drugą stronę - 40 procent z nich deklaruje chęć otrzymywania smsów dotyczących promocji i rabatów.
133 miliardy dolarów - taki przychód wygenerował w minionym roku światowy ruch sms-owy. Wydawałoby się, że w dobie komunikatorów mobilnych krótkie wiadomości tekstowe odejdą do lamusa. Tymczasem okazuje się, że jest zupełnie inaczej. Do 2015 roku ilość wysyłanych sms-ów ma wzrastać. Ci, którzy wieszczyli im rychły koniec, mogą się zatem czuć zawiedzeni.
Nasze badanie "Komunikacja SMS w Polsce 2013" ma nową odsłonę. Na bardzo popularnym portalu opubliowano całkowicie świeże dane. Zapoznajcie się z informacjami jak bardzo skuteczny jest marketing SMS w Polsce.
Jak wynika z badania Komunikacja SMS w Polsce 2013 ponad połowa ankietowanych przyznała, że na ten cel może maksymalnie przeznaczyć 5 zł miesięcznie. Co piąty spośród respondentów zadeklarował, że na SMS-y Premium jest w stanie wydać nawet do 15 zł. Ponadto ankietowani najchętniej wybierali akcje charytatywne oraz rozrywkę (dzwonki, tapety, gry), jako cele na które najchętniej przeznaczyliby swoje pieniądze.
Bénéficiez de 100 SMS gratuits pour tester notre service. + Code court 4301 grauit!
14 jours d'essai gratuit