Médias
Les médias écrivent sur SerwerSMS.pl, ce qui est la preuve de l'immense popularité de la plate-forme.
Découvrez comment vous pouvez utiliser notre solution dans votre entreprise et ce que les médias ont écrit sur nous.
Les médias écrivent sur SerwerSMS.pl, ce qui est la preuve de l'immense popularité de la plate-forme.
Découvrez comment vous pouvez utiliser notre solution dans votre entreprise et ce que les médias ont écrit sur nous.
Seniorów przybywa, także tych, którzy chcą być online i korzystać z nowych technologii. Niedostrzeganie tej grupy to błąd — mówią eksperci
W dzisiejszym wydaniu Pulsu Biznesu można poczytać o zmianie przepisów odnośnie do GIODO. Powołanie w firmach administratora bezpieczeństwa informacji (ABI) nie jest od tego roku obowiązkowe. Więcej dowiecie się po lekturze artykułu oraz wśród naszych informacji prasowych.
Raz popełniony błąd w komunikacji może na dobre zrazić kobiety do danej marki. Aby tego uniknąć, trzeba je dobrze poznać. Konsumentka konsumentce nierówna. To prawda, z którą muszą zmierzyć się marketerzy i ich zleceniodawcy. Kobiety i mężczyźni inaczej reagują na komunikaty marketingowe i biorą pod uwagę inne czynniki, podejmując decyzje zakupowe. Ale postrzeganie ich wyłącznie przez pryzmat płci to pułapka, w którą zbyt łatwo wpadają twórcy przekazów marketingowych.
Przeciętny Polak wysyła rocznie 1014 esemesów i tylko 12 ememesów — ale to te drugie zyskują na popularności.
Esemesy bronią się przed aplikacjami mobilnymi. Nie warto kłaść krzyżyka na SMS. To wciąż dochodowy segment. Choć w Polsce zaczyna się kurczyć.
Możliwości reklamowania się w smartfonach przybywa, ale firmy ze wszystkich branż nadal garną się do esemesów.
SMS (short message service) jest najbardziej uniwersalnym i najchętniej wykorzystywanym sposobem komunikacji — twierdzi ponad 96 proc. badanych przez SerwerSMS.pl, system obsługi marketingu mobilnego.
Bénéficiez de 100 SMS gratuits pour tester notre service. + Code court 4301 grauit!
14 jours d'essai gratuit