Médias
Les médias écrivent sur SerwerSMS.pl, ce qui est la preuve de l'immense popularité de la plate-forme.
Découvrez comment vous pouvez utiliser notre solution dans votre entreprise et ce que les médias ont écrit sur nous.
Les médias écrivent sur SerwerSMS.pl, ce qui est la preuve de l'immense popularité de la plate-forme.
Découvrez comment vous pouvez utiliser notre solution dans votre entreprise et ce que les médias ont écrit sur nous.
Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania „Komunikacja SMS w Polsce”. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.
Kobiety stawiają na świadomą konsumpcję? Jak najbardziej. Ponad połowa z nich chciałaby na bieżąco otrzymywać SMS-em informacje na temat aktualnych promocji ulubionych marek. Największą popularnością cieszą się komunikaty dotyczące ofert z kategorii odzież, obuwie i akcesoria – tak wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2014” przygotowanego przez platformę SerwerSMS.pl.
Polscy seniorzy są bardzo silnie przywiązani do telefonów, a także chętniej sięgają po technologie kojarzone dotąd z młodością. W 2014 r. z usług telefonii komórkowej korzystało 89% Polaków powyżej 50. roku życia, a co czwarty z przyzwyczajenia posiada także telefon stacjonarny. Z drugiej strony blisko 50% polskich seniorów deklaruje posiadanie dostępu do internetu, a co drugi korzysta z komputera. Największym zainteresowaniem osób w wieku 50+ cieszą się portale informacyjne oraz poczta elektroniczna.
Urządzenia mobilne odpowiadają obecnie za ponad 30% wszystkich transakcji internetowych na całym świecie. W tym roku, jak prognozują analitycy, sprzedaż za ich pośrednictwem może osiągnąć poziom nawet 50% wszystkich transakcji. Dotyczyć to ma przede wszystkim branży sprzedaży detalicznej i travel.
Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2014”, które ma na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej.
W odróżnieniu od poprzednich odsłon badania, w tym roku pojawi się blok z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków m-commerce i e-commerce. Do badania po raz drugi dołączony będzie również suplement dla biznesu o wykorzystywaniu komunikacji mobilnej w marketingu przez polskich przedsiębiorców.
91,4% firm uznało marketing SMS za skuteczne narzędzie w swojej branży. Konwersję sprzedażową powyżej 30% zadeklarowało aż 58,9% spośród badanych przedsiębiorców. Mimo że na ogół kampanie SMS-owe traktowane były przez respondentów jako narzędzie uzupełniające inne działania, to prawie 7 na 10 przedsiębiorstw, które po raz pierwszy skorzystały z tego narzędzia, zadeklarowało, że w przyszłości jeszcze go użyje. Tak wynika z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu” przeprowadzonego przez platformę SerwerSMS.pl w ubiegłym roku.
36,6% badanych wyraziło chęć otrzymywania powiadomień o promocjach w sklepach i punktach usługowych za pomocą SMS-ów. Zdecydowana większość respondentów (81,2%) uznała, że SMS-y z ofertą promocyjną mogłyby ich skłonić do odwiedzenia strony internetowej sklepu lub punktu usługowego w celu bliższego zapoznania się z ofertą – wynika z badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl na próbce ponad 2160 respondentów.
Bénéficiez de 100 SMS gratuits pour tester notre service. + Code court 4301 grauit!
14 jours d'essai gratuit